Гальмівні колодки
INTELLI
INTELLI – гальмівні колодки класу «преміум». Головна їхня відмінність – це використання при їх виготовленні
технологій SAVE DISC TECHNOLOGY (збереження гальмівного диску) і NOICE FREE (без шуму). В рамках даних технологій фрикційна суміш для гальмівних колодок INTELLI містить не сталеві волокна, а матеріали мінерального і рослинного походження.
Стендові і дорожні випробування показали, що завдяки цьому колодки INTELLI дозволяють знизити знос гальмівного диска в 2-4 рази (в залежності від типу автомобіля та умов його експлуатації) в порівнянні з металловмісткими. При цьому гальмівні колодки INTELLI на 100% відповідають вимогам до фрикційним виробів автовиробників в країнах Європи і Азії.
Гальмівні колодки INTELLI – це:
- ефективне уповільнення руху з будь-якої швидкості
- комфортність гальмування: шуми при гальмуванні знижені, а пластичність фрикційної накладки збільшена, що в
цілому і забезпечує кращу інформативність педалі гальма - для любителів естетики буде важливо те, що фрикційний шар колодок INTELLI не залишає продуктів зносу на колісних дисках. Ви можете бути впевнені в їх чистоті!
DAfmi SM
DAfmi – колодки дискового і барабанного гальма. Дискові DAfmi SM продовжили фрикційні традиції DAfmi (популярних раніше колодок ТМ DAfmi , DAfmi-plus, DAfmi-T7) і вдало об’єднали в собі необхідні для комфортності гальмування властивості сталевих і мінеральних волокон. Зміст металевої вовни в цих колодках майже в два рази нижче, ніж в поширених безазбестових металовмісних гальмівних колодках. Звідси і назва SM (Semi Metallic), що означає «напівметалевий».
Гальмівні колодки DAfmi SM успішно пройшли натурні випробування на автомобілях підприємства, а також в ряді
автопарків, де машини експлуатуються в режимі таксі, на динамометричному стенді компанії DAfmi і в
незалежній лабораторії НАМИ (Москва, Росія).
При виробництві гальмівних колодок DAfmi SM в меншій мірі, але також використовується передова технологія SAVE
DISC TECHNOLOGY. Завдяки цьому дані вироби також забезпечують знос гальмівного диска, близький
мінімального. Термін експлуатації гальмівних колодок відповідає вимогам провідних виробників елементів гальмівних систем в Японії, Кореї та країнах Європи. Зусилля відриву накладки від заснування становить 4МПа (при нормі 2,54МПа). Коефіцієнт тертя залишається стабільним при нагріванні до 700 ° С, причому як в сухих, так і вологих умовах експлуатації.
В асортименті продукції підприємства барабанні колодки для ГАЗ-3302 «Газель», «Москвича-412», ЗіЛ “Бичок” 5301, Slavuta, Lanos, Sens і ще ряду іномарок. DAFMI HD
DTC
DTC – гальмівні колодки класу «економ». Окремі дорогі імпортні компоненти в них замінені якісними вітчизняними. Дані вироби розроблені в повній відповідності з вимогами автовиробників країн СНД. Вони пройшли численні випробування як на динамометричному стенді DAfmi, так і в незалежних випробувальних центрах Запорізького автомобільного заводу і «НАМІ» (Москва). За результатами випробувань гальмівні колодки DTC отримали сертифікат відповідності вимогам Технічного регламенту «Про безпеку колісних транспортних засобів» (діє в РФ з вересня 2010 року).
Основні характеристики DTC:
- безпечне і ефективне гальмування в будь-яких погодних умовах і дорожніх ситуаціях
- стабільний коефіцієнт тертя при багаторазовому гальмуванні
- ефективна експлуатація протягом 30 тис. км
- малий знос гальмівного диску.
DAfmi HD
Дані вироби перевірені тривалими дорожніми випробуваннями. Асортимент гальмівних колодок DAfmi HD налічує всього чотири позиції, але їх застосовність охоплює всі найбільш поширені в країнах СНД вантажівки.
DAfmi
Гальмівні колодки DAfmi призначені для УКВЗ № 71-631 – шестивісних пасажирських вагонів модельного ряду низкопольного трамвая. Дані гальмівні колодки мають конструктивну особливість: площа опорної пластини менше фрикційної частини. Із зазначеної причини їх випускають далеко не всі виробники фрикційних виробів. Для DAfmi це один з перспективних напрямків.